A jelzőkről röviden

 Mostantól, hogy összeraktuk az 50 lapos paklit, szükségünk lesz a jelzők ismeretére. Most egy rövid áttekintést adok közre róluk.


1. dermesztésjelző

Ha nincs hivatalos HKK kiegészítőnk matricás gemekkel akkor jelöljük kék kockával a lapon a jelzők számát! "Amíg egy lapon dermesztésjelző van, ideiglenesen elveszti minden képességét. ... Ha egy lapon dermesztésjelző van, a gazdájának minden előkészítő fázisában le kell venni róla egyet."

2. álomjelző

Ha nincs hivatalos HKK kiegészítőnk matricás gemekkel akkor jelöljük rózsaszín kockával a lapon a jelzők számát! "Amikor egy lényre álomjelző kerül, akkor a lény azonnal passzívan a gazdája tartalékjába kerül. ...Ha egy lényen álomjelző van, akkor a gazdájának minden előkészítő fázisában le kell róla venni egyet." Amíg álomjelző van a lényen addig passzív!

3. méregjelző

Ha nincs hivatalos HKK kiegészítőnk matricás gemekkel akkor jelöljük zöld kockával a lapon a jelzők számát! "Ha egy lényen méregjelző van, akkor a gazdájának minden előkészítő fázisában rá kell tenni egy újabbat. (+1) Ha így a lényen lévő méregjelzők száma egyenlő vagy több lesz, mint amennyi a lény aktuális életpontja, a lény a gyűjtőbe kerül."

4. izomjelző

Ha nincs hivatalos HKK kiegészítőnk matricás gemekkel akkor jelöljük narancssárga kockával a lapon a jelzők számát! " A lényeken lévő minden izomjelző +1 sebzést és +1 életpontot jelent. (Kalandozóknak ez egyben egy szintlépést is jelent) ... Ha egy lényen izomjelző van, és a lény bármikor kikerül a játékból, vagy a tulajdonosa irányítása alól, akkor a lény gazdája minden egyes izomjelzőről eldöntheti, hogy vagy húz utána egy lapot vagy kap utána 1 VP-t. (itt van még szigorítás, de egyelőre ennyit elég, ha tudunk róla)

5. életjelző

Ha nincs hivatalos HKK kiegészítőnk matricás gemekkel akkor jelöljük piros kockával a lapon a jelzők számát! "Ha egy lényen életjelző van, és a lény kikerülne a játékból vagy gazdát cserélne, ehelyett le kell venni róla egy életjelzőt, és a lénnyel nem történik semmi. Az életjelző nem menti meg a lényt, ha az harci képességtől vagy ütéstől származó sebződés miatt kerül 0 vagy kevesebb Ép-re." Röviden: Ha egy másik lénnyel lecsapjuk az ellenfél lényét arra nem működik az életjelző, minden más esetben igen.

6. erőjelző

Ha nincs hivatalos HKK kiegészítőnk matricás gemekkel akkor jelöljük sárga kockával a lapon a jelzők számát! "Ez a jelző az őt létrehozó forrás szövegezése szerint + Ép-t vagy + sebzést, esetleg mindkettőt biztosít a lénynek, amelyre rákerül."

7. gyengülésjelző

Ha nincs hivatalos HKK kiegészítőnk matricás gemekkel akkor jelöljük fekete kockával a lapon a jelzők számát! "Ez a jelző az őt létrehozó forrás szövegezése szerint – Ép-t vagy – sebzést, esetleg mindkettőt ad a lénynek, amelyre rákerül."

8. játékbanegyszerjelző

Kakukktojás! Itt csak azt jelöljük a lapon, hogy a játékban egyszer használható képességét már használtuk. "A J ikon jelentése: ez a képesség csak egyszer használható, és ezután a lap mindenképpen elveszti ezt a képességet. Lehet automatikus és aktiválást igénylő képesség is."





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A HKK Odüsszeusza

Ó mifóliazéria ...

JÁTÉKOS TOBORZÓ! - Veszprémi Farkasok HKK Társaság