Pakliépítés - Bevezető

 Kedves klubtagok, érdeklődők!

A Veszprémi Farkasok HKK Társaság első klubnapján elkezdtük a munkát 10 fős "legénységgel." A HKK alfa paklikkal az alapvető szabályok elsajátítására tettünk kísérletet. Minél többet játszunk, ez annál jobban fog menni. A később becsatlakozók is ezen a folyamaton haladnak majd végig.

Most a második klubnapra készülve kaptok egy kis feladatot, persze nem kötelező jelleggel, csak erősen ajánlott :) Beszéltünk róla, hogy egy verseny pakli min. 50 lapos. Az lenne a célunk, hogy eljussunk majd az első Litéren megrendezésre kerülő kezdő klubversenyünk napjának kitűzéséig. Addig azonban még sok dolgunk van.

Kérlek benneteket, hogy válasszátok ki a kedvenc alfa paklitokat! Én is megtettem. Nekem ez a Druidák alfa pakli. 30 lap, ritka lap nélkül.


Ha ez megvan, nézzétek át a lapjaitokat, vélhetően 3 különböző színből állnak össze. Nekem ez a Sheran (zöld), Rhatt (világoszöld) és a Chara-din (lila). Ez egy fiktív istencsalád 3 tagja egy kitalált világban. Mivel mindenki 4 különböző kiadás gyakori lap szettjeit kapta meg (3-3 db-ot) ezért kérem, hogy az általatok az alfátokban talált 3 színt válogassátok ki belőle. Én is megtettem ezt.


Az lenne a további feladat, hogy ezekből 20 db lapot válogassatok az alfátokhoz, hogy kijöjjön az 50 lapos "verseny" pakli. Persze ez messze van még egy verseny paklitól, de lépésről-lépésre, szintről szintre építjük fel a tudásunkat. A lényeket már nagyon tudjuk (kalandozó, szörny, avatár) és a varázslatokat is (bűbáj, általános, azonnali (és azonnali reakció erről később részletesebben), de most be fog jönni a tárgy és az építmény kategória.

Javaslom hogy, 6*3 egyforma lapot válasszatok illetve, 2 egyformát, így jön ki a 20. Persze lehet másként is, ha akarjátok. A színtelen és bufa lapok szintén bekerülhetnek a pakliba, de a 50 lapos korlátot be kell tartanotok.

Én választottam már ki 20 lapot magamnak.


Leszedő azaz counter lapokkal, erős támadó lénnyekkel bővítettem a paklimat. Itt még nagyon egymásra épüléseket nem sikerült kihoznom.

Próbálkozzatok meg vele és hozzátok el az általatok összeállított paklit a köv. alkalomra. Ott játszunk egymással, a felmerülő új szabályokat megbeszéljük (pl. jelzők, zanszilánk (narancs színű idézési költség), mágikus védelem, támadás (narancs pajzs és buzogány) stb.) Amilyen lappal jössz, annak a működését fogjuk megbeszélni. Ha egy összeállítás nem tetszik, akkor ezeket a tapasztalatok alapján fejlesztitek. Nincs rossz pakli, itt senki nem hülye! 

Én egy olyan klubcsapatot képzelek el ahol segítjük és fejlesszük egymást.

Hajrá, ha kérdés merül fel vagy tanács kell keressetek a facebookon bátran!

Kalandra fel!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A HKK Odüsszeusza

Ó mifóliazéria ...

JÁTÉKOS TOBORZÓ! - Veszprémi Farkasok HKK Társaság